ליברמן מכנה את גפני במילים חסרות תקדים: "זב ומצורע"

    "מבחינה יהודית נעשו הרבה דברים נגד רוח יהודית. אני גדלתי בבית יהודי, זו לא היהדות שאני מכיר. אצלנו ידעו לחבק אחד את השני בלי קשר לרמת הדתיות"
    ישראל פריי 6 Comment on ליברמן מכנה את גפני במילים חסרות תקדים: "זב ומצורע"

    יו"ר 'ישראל ביתנו' עולה מדרגה בעימות עם יו"ר ועדת הכספים: "מנסה לכסות על העברות שלו עם אחמד טיבי" • ולמה כינה את החרדים כת? "עשיתי פרפרזה לדברים של רב גדול" • "מה פתאום נציגים שמטיפים להשתמטות מתערבים בהחלטת רמטכ"ל?!"

    על סף אחוז החסימה. ליברמן
    "מבחינה יהודית נעשו הרבה דברים נגד רוח יהודית. אני גדלתי בבית יהודי, זו לא היהדות שאני מכיר. אצלנו ידעו לחבק אחד את השני בלי קשר לרמת הדתיות"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מתבטא הערב במילים שטרם נשמעו בציבוריות הישראלית, נגד יריב פוליטי, קשה ככל שיהיה. במהלך ראיון ל"מהדורה המרכזית" ב'קול חי', עומת ליברמן עם טענותיו של גפני כלפיו, ואמר: "לא צריך להגיב לכל זב ומצורע".

    המתיחות בין גפני לליברמן הגיעה לשיאה בדברים שאמר האחרון לעיתונאי אבישי בן חיים, לפיהם הוא רואה בחרדים כת, ובגפני סוחר ביהדות. הערב הוא מסביר כי הסיבה לקצף היא בכלל שיתו"פ של גפני בוועדת הכספים עם אחמד טיבי.

    "בכל פעם שהגעתי לוועדה, הופתעתי לראות את העברות יחד עם טיבי, כל פעם יש כל מיני העברות מוזרות למגזר. מי שעשה הצגה מבוימת זה גפני, אחרי שעצרנו העברות, הוא בנה עליה הצגה ומנסה כרגע לשווק את לציבור שלם. הוא מנסה לכסות על הדילים עם הרשימה המשותף ע"י העלאת דיבורים על אנטי חרדיות. הבלאגן שלו לא התחיל בכלל מנושאי חרדים, אלא מהערבים".

    הוא הכחיש כי אמר שהחרדים הם לא יהודים, והסביר את כינויו את החרדים ככת ואת נציגיה כסוחרים ביהדות כפרפרזה לדברים של הרב שך על חסידות חב"ד, שכינה אותם 'הכת הכי קרובה ליהדות'. "מפאת הכבוד לא אזכיר את שם הרבנים, אבל יש רבנים גדולים שאמרו כך על אחרים".

    הוא תקף את התערבות החרדים בענייני התודעה היהודית בצה"ל: "אני בעד הבוחרים שלי לא נגד החרדים. לא מתערב להם ולא רוצה שיתערבו לי בחיים. הרמטכ"ל החליט להעביר את אגף התודעה היהודית, באים ח"כים חרדיים שלא משרתים בצבא ואומרים: על גופתנו המתה. מה אתם מתערבים?! אתם נציגים של ציבור שלא משרת, מטיפים להשתמטות, מה אתם דוחפים את האף?!".

    "מבחינה יהודית נעשו הרבה דברים נגד רוח יהודית. אני גדלתי בבית יהודי, זו לא היהדות שאני מכיר. אצלנו ידעו לחבק אחד את השני בלי קשר לרמת הדתיות. בס"ה הובלנו מהלך לאזורי רישום בנישואים. למה אדם שרשום בת"ז בקרית שמונה לא יכול להירשם באילת? יש על הרבנות השתלטות עוינת של אנשים שלא מכירים בה. אתם לא מאמינים ומנסים להכתיב לאנשים שכן מאמינים בגישה הממלכתית?!"

    על המצב הביטחוני אמר ליברמן: מי שלא מטפל במנהרות ברצועת עזה המנהרות, יקבל אותם בירושלים. הסיפורים האלה לא יכולים להימשך היו צריכים מזמן לחזור לסיכול ממוקד. מדינת ישראל היא המממנת הגדולה של הטרור הפלסטיני, הרי ממחר משפחות המחבלים בירושלים יקבלו קצבה חודשית מהכסף שישראל מעבירה לאבו מאזן".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      למה היו צריכים להשמיע לליברמן את דברי גפני מלפני יותר משבועים ולהחריף את הקרע .מה השירות שנתתם לחרדים.

    2. 4

      ליברמן חי על הצהרות שנאה. פעם זה ערבים פעם זה ביבי ועכשיו זה החרדים. לא להתרגש. רק תחשבו שהברנש הזה רצה להיות ראש ממשלה…

    3. 1

      היהודים שלו בבוקובינה כבר חיללו שבת על איזו יהדות הוא מדבר התבוללות וחיבור לגויים , זה המושגים שלו של שומר המועדון.